Los bericht bekijken
Oud 23 juli 2004, 16:04   #48
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Fieseler
In ieder biologieboekske staat dat...

citaat van fernand: Het is nu eenmaal een feit dat de gemiddelde Aziaat verstandelijk hoger staat dan de gemiddelde Europeaan en die dan weer boven de Afrikaan. Bij de fysieke kracht en uithouding is het net de omgekeerde volgorde. Dit zijn feiten die te ontkennen noch te veranderen zijn.

Als dit in uw biologieboekske staat, dan hebt u hoogstwaarschijnlijk een Duits exemplaar uit 1939. QED.
Na het lezen van het hierboven gequote, beste Yossarian, kan ik niet anders dan even reageren.


Door knip en plakwerk laat U mij hier reageren op iets waar ik helemaal niet op heb gereageerd. Deze vervalsing is niet alleen intellectueel oneerlijk maar bewijst nogmaals ten n-de male mijn stelling dat U alleen nog met vervalsingen uw leugens kunt staven.
Dat deze vorm van bewijsvoering in uw extreem linkse hoekje waarschijnlijk zeer gesmaakt wordt is mogelijk, maar ik lust daar geen pap van.

Daar U niet de elementaire eerlijkheid kan opbrengen om mij correct te quoten weiger ik nog in te gaan op uw demarches.

Met Vlaams-Nationalistische groet...
Semper fidelis,
E,
Fieseler is offline