Los bericht bekijken
Oud 1 september 2010, 22:04   #4
Robinus V
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 3 april 2010
Locatie: planeet aarde
Berichten: 7.276
Standaard

Vraag 2: Geen mening. Er wordt niet over de uren gepraat waarop opgeroepen wordt voor het gebed, over het geluidsvolume van de oproepen en over het al dan niet nabijgelegen zijn van een grote hoeveelheid bewoning van niet-moslims.

Vraag 7: Hierbij wordt niet vermeld of de 9-jarige ook graag deelneemt aan de 'relatie'. Aangezien het woord 'consumeren' gebruikt wordt, zal dat wel niet zo zijn en ben ik het oneens met de stelling.

Voor de rest ben ik overal sowieso oneens mee en heb ik 20300 punten.

Volgens deze test hoor ik dus thuis in de 2030e eeuw! Ook wel merkwaardig dat je bij deze test ten minste in de 700e eeuw thuishoort.



* iedere vraag waarop u ‘eens‘ geantwoord heeft is 700 punten waard
* iedere vraag waarop u ‘geen mening‘ heeft geantwoord levert 1400 punten op
* iedere vraag waarop u ‘oneens‘ geantwoord heeft is goed voor 2100 punten

De totale score deelt u vervolgens door 10, zodat er een gemiddelde score per vraag uitrolt. Deze gemiddelde score per vraag legt u ‘langs’ de onderstaande Islamietsvoormij?-index meetlat en u weet precies in welke eeuw u thuishoort.
Indien u liever op grijsschakeringen afgaat krijgt U antwoord of u in de duistere, donkere vroege middeleeuwen thuis hoort, dan wel in de verlichte 21e eeuw!
Aantal behaalde punten
<700 840 980 1120 1260 1400 1540 1680 1820 >1960 (10 vragen)




Leuk om te doen, die test, maar bij het doel hiervan stel ik mij wel ernstige vragen... De meeste moslims zijn het echt niet met die stellingen eens, hoor...

Na deze uitspraak zal ik wel van de 2030e eeuw naar de 21e eeuw zakken, zeker?

Laatst gewijzigd door Robinus V : 1 september 2010 om 22:08.
Robinus V is offline   Met citaat antwoorden