Los bericht bekijken
Oud 9 februari 2012, 20:58   #10
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tejokus Bekijk bericht
Mmjaaa, is mogelijk
Maar ik vermoed dat de kruisjesmenjes het niet zo bont maken als de halvemaanmensjes
Tjha ... natuurlijk van zodra we van dat soort dogma's uitgaan...
Dat is nu precies wat ik bedoelde hé

Als je iets in een openbaar park zet dan moet ge niet opkijken dat er vandalisme kan zijn hé
Zet het dan in een park waar een doekjesmensen-stigma opkleeft en dan kan men achteraf weer gaan zeggen : ziede wel
Zet het dan in een park waar een doekjesmensen-stigma opkleeft en waar je al bij voorbaat van weet dat het gaat om een controversieel onderwerp en men kan men achteraf weer gaan zeggen : ziede wel ... als ze het niet kunnen hebben dan zal het eraan geloven
Heeft dat controversieel onderwerp dan nog religieuze verwijzingen of is het gerelateerd aan andere werken met religieuze verwijzingen dan wordt het nog linker.
Komt daar dan nog eens boven dat ook anders gelovigen zich zouden aan gesproken voelen dan is het hek helemaal van de dam.

Ik wil maar zeggen...
Het volstaat dat er slechts 1 zot ( wie weet wel een 'kruisjesmens' ) zoiets vandaliseert ( 't blijft immers een park ) en ge weet dat het zal uitgespeeld worden in de richting van de 'doekjesmensen'


Citaat:
Denk ook niet dat alles in een park opgesteld wordt.
Eerlijk gezegd hoop ik dat niet... 't zou verdomd jammer zijn

Citaat:
En wie is hier de feitelijke kunstenaar?
Jan of die beeldhouwers??
Die beeldhouwers zijn tot vier keer toe opnieuw moeten beginnen...
Normaal slaat 'kunstenaar' op diegene die vanuit zijn creativiteit dat geschapen heeft... in eerste instantie de ontwerper dus.
Al wordt 'kunstenaar' ook gebruikt voor iemand die iets magnifiek kan afleveren.... een perfect afgewerkt stukje schrijnwerk bv

Laatst gewijzigd door praha : 9 februari 2012 om 21:03.
praha is offline   Met citaat antwoorden