Los bericht bekijken
Oud 12 mei 2019, 17:31   #46
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.217
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Het punt is dat dat gewoon equivalent is aan een blanco stem, ttz, uw mandaat gaat dan pro rata naar de "verkozenen". Daarmee ambeteert ge niemand.

Het is natuurlijk zo dat als 90% thuis blijft, men dan een heel klein legitimiteitsprobleempje heeft met de stembus uitslag, maar dan gaat men zeuren dat de burgers geen burgerzin hebben.

Ik wil mijn "burgerzin" kunnen uitdrukken als "ik neem actief de rol om U te verbieden mijn stem als een legitimatie van gelijk welke stembus uitslag te gebruiken".

Ideaal wil ik actief kunnen stemmen voor een lege stoel in het parlement, iets waar niemand iets mee kan doen.

Best op het Blok stemmen patrick. Nuttelozer dan zij ga je ze niet vinden, ze nemen idd een stoel in in het parlement en zitten verder gewoon 5 jaar lang naar de tonaliteit van hun eigen scheten te luisteren.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden