Los bericht bekijken
Oud 5 september 2017, 13:36   #17
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Wat snap je niet ? Is het te moeilijk om te vatten dat het Blok wel de vinger in de wonde legt, maar daarna de volledige verkeerde wondverzorging voorstelt ?

En snapt ge ook het verschil niet tussen de nva aan de ene kant, en de kumbaya-partijen als de groensels, sossen, acw-ers ... aan de andere kant ?


Wat ik wel begrijp van jouw discours: ook jij zou nooit een coalitie willen van de nva en het Belang. Goed zo. Dat komt goed uit.
Allé, nog eens. Langs de ene kant zegt u dat de bronnen van het VB niet objectief zijn, maar de vaststelling (door het VB) van het feit wel. Twee tegenstrijdigheden in één zin.

Ik vrees dat de 'wondverzorging' van NVA ook kumbaya-achtig is en dus totaal waardeloos. Ik weet niet wat ik van de NVA moet denken. De ene keer zijn ze groen en de andere keer hebben zij trekken van het VB (zie de grote leider). Weten jullie het eigenlijk zelf nog wel?

Trouwens uw grote leider heeft ook regelmatig een bruin geurtje. Zoals die arme sukkelaars in Borgerhout die hij weeral schoffeert en stigmatiseert. Maar dat is blijkbaar voor u geen probleem, want de grote leider heeft altijd gelijk. Als FDW hetzelfde zegt is hij een vuile bruine. Een beetje redelijk blijven, hé schoofke.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 5 september 2017 om 13:52.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden