Los bericht bekijken
Oud 4 september 2017, 07:42   #43
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.608
Standaard

Stel ik mij de vraag of er naar Afrika andere contreien nog niet genoeg gelden 'verzonden' zijn.

Van in de jaren 60 (kan zelfs eerder geweest zijn???) zie je niets anders op tv dan geld dat men die richting uitstuurde om die mensen daar te helpen.

Wat er met gedaan is geweest met die gelden, buiten de aankoop van wapens, daar heb ik geen idee van maar eigenaardig genoeg is het daar nog steeds niet opgelost precies.

De reclameboodschap op Eurosport, tot vervelend toe met een enorm hoog storend karakter, waar men moslim kinderen aan het onderwijzen is, zo zie je maar wat men doet met die gelden???

Of zijn het hun leiders waar ze beter eens zelf tegen moeten opkomen die de gelden bijschrijven op hun rekeningen?

De rode draad door het verhaal is: hou ze uit de EU uit.

Er dient een halt toegeroepen te worden naar die figuren die naar de EU komen, op zoek naar de hoorn des overvloeds.

Laat ze daar hun plan trekken dan komt het misschien nog wel 'goed'

p.s. Die Sarcasmus zijn kort bochtenwerk is 'prima' vandaag.

Citaat:
zien ze niet in dat voor elke Afrikaan die ze de middellandse zee over zetten en zo gelukkig maken en soms het leven redden, er een Europeaan is die ze ongelukkig maken en soms een die zover gaat zelfmoord te plegen.
2

Als die in die landen er natuurlijk van uitgaan dat de Aarde héééééél vroeger 1 landmassa was, het Pangae supercontinent van een 250 miljoen jaar geleden tjah ...

Dan had je een continentendrift ...
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 4 september 2017 om 07:47.
Universalia is offline