Los bericht bekijken
Oud 29 december 2007, 14:46   #37
ERLICH
Minister-President
 
ERLICH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juli 2006
Berichten: 5.035
Standaard

[quote=system;3177356]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht

Dat de concentratiekampen zogezegd een uitvinding zijn van de Engelsen om de Boeren op de knieën te krijgen is de typisch verhaal dat men dan altijd te horen krijgt vanuit een bepaalde hoek als men het heeft over de Holocaust. Het gaat hier niet over de vraag wie ze hebben uitgevonden. Vrijwel zeker bestonden concentratiekampen ook al lang voor de Engelsen (ik denk hier aan de Oudheid, meer bepaald aan Egypte, aan Babylon, enz). Het gaat er ook over dat mensen werden opgesloten omdat ze van een bepaald ras waren, (in Zuid-Afrika werden boerenfamilies opgesloten totdat de Boeren zich overgaven), dat er medische experimenten op werden uitgevoerd (Mengele en Co) , dat mensen slavenarbeid moesten verrrichten totdat ze erbij neervielen, dat men het goud trok uit de tanden. Of men nu al dan niet lampekappen maakte van jodenhuid, of zeep van jodenvet, zullen we maar in het midden laten. En Hitler wist dit allemaal, hij was volstrekt op de hoogte van wat daar gebeurde, en daarom maakt het hem tot een prototype van oorlogsmisdadiger.

Als u het hebt over het plunderende en verkrachtende Russisch leger op het einde van WOII in Duitsland ,dan hebt u gelijk. Maar ik hoop dat u de 'SS-Einzatstruppen' niet vergeet die achter de Wehrmacht aankwamen toen Hitler Rusland binnenviel. De Duitsers kregen later van hetzelfde laken een stevige broek, dat is juist. Of, hoe heet het ook alweer: wie wind zaait, zal storm oogsten.
Dat men een probleem heeft met het linken van kampen aan anderen dan het NS is tot op heden al meermaals duidelijk gemaakt. Dat uzelf er op weer komt dat het maken van lampekappen van huid, zeep van vet in het midden mag worden gelaten, dat zelfs dit langs alle kanten wordt tegengesproken terwijl deze zaken jaren zijn verteld, is misschien "één" van de redenen dat er personen over de ganse wereld beginnen nadenken zijn. Wat er in deze kampen werkelijk is gebeurd of niet gebeurd, dat gaan we in het midden laten aangezien er hier al een wet is voor in elkaar geknutseld.

Wat Hitler wist of niet wist, kunt u ik en een ander niet over oordelen. Degenen die het wel kunnen zijn zij die in Hitler's naaste omgeving hebben verbleven en die zelf hebben bevestigd nooit van zulke zaken op de hoogte te zijn geweest (zullen waarschijnlijk allemaal leugenaars zijn). Neem nu bv.: Trudl Jünge, Hitlers nauwste medewerkster kwestie uittypen van bevelen gegeven door Hitler. Heeft in al die jaren in deze zijn omgeving in Berlijn en op de Obersalzberg nooit zulke zaken op papier gezien of ook maar horen over spreken door Hitler.

Het is na haar gevangenschap dat ze hier is in meegegaan juist als de hypocriet Speer.

Is zoals door sommige personen werd verkondigd dat "AH" abnormale sexuele voorkeuren zou hebben gehad. Ooit een gesprek gezien met Eva Braun's persoonlijke huishoudster. Deze loochende al die verhalen die in het rond waren gestrooid door een voormalig lid van de NS die zich uit de partij had teruggetrokken aangezien zijn broer een politieke tegenstander van het NS was omgekomen tijdens politieke rellen.

Wat betreft de "einsatzgruppe", dat er bij waren die geweldaden niet schuwde ga ik zeker niet loochenen. Hebt u militaire dienst gedaan zoja, zult u zelf wel weten tot wat militaire in staat zijn en in staat kunnen worden gebracht zonder "bevelen". Tot wat men in staat is als m'n lang op oefening is (dus vredestijd, laat staan oorlogstijd) heb ik zelf kunnen aanschouwen, kunnen in delen en kunnen aan meewerken.

Wat betreft Hitler en het NS zullen we nooit een rechtvaardige geschiedschrijving kennen waarom, er is teveel dat m'n zou moeten terugdraaien. Dus m'n tijd volgend, ik loochen niets ik geloof alles.
__________________
Gott mit uns.
Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe)

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden