Los bericht bekijken
Oud 22 juli 2019, 17:45   #1199
alberto
Minister-President
 
alberto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 december 2005
Locatie: Planeet Mars
Berichten: 4.510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Zei meneer de auto-egoïst. U vergeet te vermelden dat anderen in de stad wel geconfronteerd worden met de negatieve gevolgen van dat gedrag. Denk daarbij maar aan de vervuiling van de auto, welke nog groter is voor korte afstanden, of aan het lawaai dat ermee gepaard gaat.

Kortom, vooral dit gedrag is absoluut geen voorbeeldfunctie. Vandaar dat men bepaalde gedragingen moet afdwingen door verboden, taksen en ingrepen in de infrastructuur.
Ik voel me niet aangesproken, mijnen auto is vijfenhalf en er staan 43000 km op.
Voor mijn part mogen ze in tstad de auto volledig bannen ook de trucs die komen leveren, dat ze het gerief maar gaan halen of brengen met de bolderkar of elektrische fiets/auto.
Maar ik kan mij niet voorstellen dat men in de stad de auto gebruikt voor kleine afstanden, er is nergens nog parkeerplaats of rijden ze daar van de ene ondergrondse naar de andere?
Ik ook, als ik naar de brouwer ga 2km verder is dat zo, er zijn trouwers geen brouwers meer die aan huis komen leveren bij ons, en dat telt voor andere zaken ook.

Laatst gewijzigd door alberto : 22 juli 2019 om 18:01.
alberto is offline   Met citaat antwoorden