Los bericht bekijken
Oud 20 december 2019, 16:30   #1093
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dat is ook BS he. Ja natuurlijk zijn openbare nieuwskanalen half fake, maar Trump ook he. Wat verfrissend is bij Trump, is dat hij het monopolie en de uniformiteit van het fake van de gangbare kanalen doorbreekt, door zijn eigen versie van fake meer in het daglicht te stellen. Maar nee, Trump heeft zeker niet "meer" gelijk dan MSN. Het is gewoon fake op een andere manier. Beiden zijn mengelingen van fake en echt (iets dat zuiver fake is, zou geen probleem zijn trouwens, het is de mengeling die lastig is).

Je kan Trump zien als de Christen die twijfel zaait over de echtheid van de Romeinse goden, met zijn Christelijke god. Allebei fake, maar nu is de twijfel er.
Mee eens ; met een verschil dat Trump geen ecosysteem of machinaal proces is — maar een individu. Dat maakt hem zoiets als realfake. Laatste klinkt mij beter in de oren als gewoon fake. Realfake Trump kan goed werk verrichten voor een transitie naar een nieuwe tijd.

Deepstate MSM

Op youtube kanalen zie ik dat progressieven besmeurd worden. Bijvoorbeeld door een me2 beweging achter zich aan krijgen ; mocht dat niet kunnen of lukken dan is voor Russia puppet te worden uitgemaakt nog altijd de meest logische optie.. Door realfake te gaan kunnen dergelijke stoffige tactieken van Deepstate tot het verleden gaan horen.

Wat na de twijfel komt zien we dan wel weer.

Nu zijn we nog in de fase van. "Go get them Trump, go after them'.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 20 december 2019 om 16:40.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden