Los bericht bekijken
Oud 21 december 2019, 14:16   #1099
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Trump lacht zich kapot om Q. Oorzaak gevolg.

Het begon met een voormalig presidentskandidaat, MCain die, van een 'spion' van Britse afkomst, een A4tje kreeg waarin stond vermeld dat Trump poep en plassex had op een bed. Dit in een hotelkamer tegenover het kremlin, waar Obama had als president had geslapen.

Papiertje werd als ultiem bewijs gezien. De zgn spion is gedurende Mueller onderzoek nooit overhoord. Nooit!

Trump heeft het Mueller onderzoek de grond in kunnen boren door realfake te gaan. De juiste interpretatie van vertaling heb ik btw niet. Dit door als zijnde een eenmansactie dezelfde hondsdolle tactieken uit te vechten op Twitter en heeft bijgevolg een nieuw ecosysteem aan conspiracy van de grond gekregen — zonder hier ook maar 1 pink voor te doen.

Geef na ; dat is knap.



Zo vind ik Trump ook een lul maar ik sta te juichen als deze clown het tegen de geoliede press machine opneemt en hen telkens weer te slim af is. De mooiste actie vond ik nog de reactie van een MSM ballon toen het beeldscherm vol stond over de verschrikkingen van vergaste babies in Syrië. Trump heeft die actie compleet belachelijk gemaakt. Nadien is er nooit meer een dergelijke actie tegen Syrische babies op het nieuws gekomen.

Mijn zegen dus:

Go get them Trump, go after them and destroy them!
Allemaal nonsens en onzin. Allemaal de-bunked.

trouwens de nutters die in Q geloven zijn zijn trouwste volgers. En volgens u gat hij die uitlachen? Yeah right! Trump denkt zelf dat hij een godsgeschenk op aarde is. Hij heeft het zeer hard nodig aanbeden te worden.

Laatst gewijzigd door geertvdb : 21 december 2019 om 14:18.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden