Los bericht bekijken
Oud 23 december 2012, 10:32   #2
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

ach, zolang die ongelovige kaffers zich maar in het stof buigen en met alle linkschmenschen samen "eid mubarak" kwelen. D�*t is moeltiekoeltie.

Ik geloof dat in antwerpen de kerstmarkt nu ook als "winterfeest" benoemd wordt. Voor zover ik me herinner ooit een voorstel van Chantal Visa saccoche Pauwels van Groen! Nochtans helpt het niet veel: ik heb bij mijn bezoek geen enkele vlag van de islam op het hoofd van hun baarmoeders zien wapperen. Enfin, ik heb (voor de verandering) geen enkele bedoekte zwangere baarmoeder+buggy+kleutertje tegengekomen om correcter te zijn. Volgend jaar zouden ze de jeneverkraampje en gluhweinkraampjes beter afschaffen, dan kan het tenminste wat multicultureler worden. Zet in plaats daarvan een paar theekraampjes misschien. En de braadworsten kunnen worden vervangen door halal pitabroodjes. Kijk eens hoe verrijkend allemaal.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 23 december 2012 om 10:35.
circe is offline   Met citaat antwoorden