Los bericht bekijken
Oud 15 november 2016, 01:01   #35
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Johan is geen GROTE naieve goedzak, maar heeft met drughandel niets te maken.

Ik weet ongeveer wat er aan de hand is en het ziet er zeer slecht uit naar mijn mening.

Dit lijkt op een afrekening of Bolivia welke het nu echt meent. Ze hebben beslist in juli 2016 om buitenlanders met gevaarlijke drugs bikkelhard aan te pakken. Maximum straffen dus. Als Bollen hier geen goed werk van maakt en niet snel buiten de bak geraakt ziet het er slecht uit. Maar goed. Mss is hij reeds vrij.

Het gaat trouwens ook helemaal niet over die paddo's. Maar ik ga er hier niets over zeggen. Hij had mij wel van het een ander op de hoogte gebracht, niets fout mee trouwens. Maar het is verkeerd afgelopen, mss werd hij misbruikt, dat is me nog steeds niet duidelijk. Ik veronderstel dat die Argentijn of nog iemand anders gevolgd werd. Nogmaal, Bolivia heeft hier echt werk van gemaakt. dit is een ongeziene situatie, nooit eerder gebeurd in Bolivia. Er zal dus waarschijnlijk een uitspraak volgen die als precedent dienen moet en dat is dus bitterslecht nieuws.

Mag ik er ook op wijzen dat Belgische dipolmatieke aanwezigheid in La Paz onbestaande is.

Ik maak hier tot updates geen woorden meer aan vuil en hoop dat niemand dat doet. Deze situatie ligt ultra-gevoelig. Ik was van deze situatie trouwens op diezelfde gewraakte dag reeds op de hoogte, toen wist de pers nog niet dat het Johan was. Ik wist het onmiddelijk...

Men heeft hen publiek aan de schandpaal gezet, door hun te confronteren met die paddo's en de keukenbrouwseltjes, op TV dus. Bolvia wilt hiermee een voorbeeld stellen. Slecht dus mi.
Waarom zo geheimzinnig. Pls pls pls tell us.... Het is zo al erg genoeg !
bembem is offline   Met citaat antwoorden