Los bericht bekijken
Oud 1 mei 2010, 07:49   #9
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter
 
420yeahbaby's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2009
Locatie: The Moon
Berichten: 9.136
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Het is een zeker geluk dat de eigenaar van die defecte installatie geen onafhankelijke entrepreneur is maar een reus als BP ....die al heeft aangekondigd iedere cent schade te zullen vergoeden,en hun zakken zijn diep.
Dat zo'n reus geen kranen op de leidingen heeft... Ik werk ook met pijpleidingen etc, als er bij ons eentje springt is de eerste reflex de kraan toedoen. Lopen dat we doen dan, want ja dat blijft lopen he.
Hoe gaat BP de schade vergoeden en deze dan ook herstellen? Het ecoleven is weldra om zeep! Alleen de eeuwen kunnen dat herstellen, als het nog te herstellen valt.

Citaat:
De economische schade dreigt zo overweldigend te worden(de eerste rechtszaken worden momenteel al aangezegd door vrijwel iedere denkbare economische sector die iets van doen heeft met leven in- en om het water) dat de firma BP zelf het vermoedelijk niet onbeschadigd zal overleven......
We moeten ons nu niet echt richten op rechtzaken, maar die olie ASAP uit de zee pompen, 24/7 dat lek proberen dichten. Daarna andere bronnen dan olie zoeken. We roepen dit toch al veel te lang dat we nieuwe bronnen van energie nodig hebben. Ze worden ons onthouden en dit is het resultaat...

GROOTSTE milieuramp OOIT door de mens!!!

Citaat:
een terechte "straf"........
Ik vind ze te mild.

Citaat:
"Beyond Petroleum" (vroeger British Petroleum) heeft de laatste jaren veel reclame gemaakt met hun "groene" afdelingen en onderzoekingen.Ze worden nu verschrikkelijk gestraft voor het nog bezig zijn in hun oude "core-business"
Er is niets groen aan onze huidig wereldbeleid, niets!
Alles, maar dan ook alles dat gepromoot wordt is schadelijk voor iets anders.
Onze prijs als mens is duur voor wezens en organismen die naast ons leven, ...
Ik kan de schaal van de schade nog niet inschatten, maar ik heb zo'n gevoel dat het weldra ons allen zal raken. Zo'n ramp gaat niemand onopgemerkt voorbij.
Want vandaag opnieuw, zal er 800 000L olie EXTRA in de zee zitten, en morgen, en overmorgen, en de dag erna, ...
__________________
Onder invloed van de duivel.

Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 1 mei 2010 om 07:50.
420yeahbaby is offline   Met citaat antwoorden