Los bericht bekijken
Oud 15 augustus 2009, 00:44   #1270
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Met andere woorden, jij verwacht dat men het aan de grote klok had gehangen indien er één of andere technologie uit een buitenaards tuig werd gehaald?
héyhéy... we hadden het hier niet alleen over technologie uit één of ander buitenaards tuig, dacht ik... met die uitdrukking speel je weer netjes op de bal van :'There's a starman waiting in the sky...He'd like to come and meet us
...But he thinks he'd blow our minds'
Het ging hier over zowat alle in 't geheim gehouden onderzoeken en de resultaten.

Btw deels heb ik daar al op geantwoord... het is eerder eigen aan de geschiedenis dat indien er een bepaalde technologie ( hoe groot de technologische sprong ook moge zijn en de gevolgen dus ) een bepaald militair voordeel geeft er net wel mee uitgepakt, liefst met groot vertoon, wordt.

Citaat:
Ik vermoed niks, ik zeg alleen wat ik heb gehoord. Het interesseert me geen ruk of er al dan niet iets van bruikbare technologie is uit voortgekomen. Het zou interessant zijn om weten, meer niet.
ik dacht dat het je meer dan interesseerde ... anders zou je het toch weer niet steeds als argument gebruiken ?



Citaat:
Ik weet dat het voor u gemakkelijker is als je de tegenpartij kan afschilderen als gekke conspiracy theorist, maar zo simpel is het niet, hoewel ik er wel van geniet u zo lang mogelijk in de waan te laten. In ieder geval zou ik het appreciëren als je niet langer woorden in m'n mond legt. Ik heb duidelijk genoeg, en meermaals, gezegd dat het enkel iets is dat ik vernomen heb en dat die werkwijze, moest er een of meerdere tuigen gevonden zijn, waarschijnlijker is dan dat men op het 8 uur journaal aankondigt "dit hebben we gevonden, we delen het morgen uit, veel plezier ermee".
wie insinueert hier nu wat precies ?
Heb ik dat ooit gezegd ?

Citaat:
Wat is volgens u het meest logische alternatief?
Gesteld dat er zoiets gevonden is en geborgen en er wat mee te doen viel....
Dat het deel uitmaakt van een militair ( 't lijkt me voor de hand liggend ) geheim en van zodra dat men denkt ah dat lijkt ons wel iets .... dan besteed je dat uit aan een privéfirma die daar iets mee doet en van zodra er iets bruikbaars uitkom hang je niet aan de grote klok dat het naar het idee is van ... want wie weet zit er nog wat meers in, maar doe je gewoon alsof je die firma gewoon de opdracht gegeven hebt dit of dat te ontwikkelen en je gebruikt dat ook meteen.

Dus nogmaals ... ivm het topic en het meest sprekende voorbeeld van de ufoplaag over België lijkt het volledig ridicuul te denken dat het een militair superieur tuig zou betreffen _al of niet gecreëerd aan de hand van zo'n buitenaards voorbeeld_ dat men daar wat in 't geheim (iedereen heeft het wel gezien ) gaat testen en dat men achteraf ( nadat het dus bruikbaar genoeg is... en blijkbaar is dat wel zo ) niet zou openbaren en netjes achter de hand blijven houden.

Laatst gewijzigd door praha : 15 augustus 2009 om 00:44.
praha is offline   Met citaat antwoorden