Los bericht bekijken
Oud 30 oktober 2017, 14:46   #2
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.093
Standaard

Geen noodbruggen die 30 jaar blijven staan deze keer. Gewoon alles pot toe. Maar ze doen toch hun best om het verkeer min of meer te regelen. Op de fiets mag ik niet klagen al valt het 's nachts niet mee om de telkens veranderende fietswegen te vinden. Veel stof ook als het droog is, heb ze nog maar één keer zien stof bevochtigen. Onder Janssens was dat een must. Ik denk wel dat Janssens het zeker zo goed en misschien zelfs beter had voor mekaar gekregen. Maar ja, we moeten er door. Als er dingen echt fout zitten worden ze wel vrij snel aangepakt. Zo brak ik mijn nek eens bijna op de vernieuwde fietsbrug en tegen dat ik 's middags terug naar huis reed had men al zand geplakt tegen het glijden.

Vandaag was de eerste werkdag vrij koud denk ik. 40 minuten op de fiets met m'n bakkes rond een uitlaat naar huis leek het wel. De chauffages zijn aan gegaan bovenop de files ... bweurk. Als ik al geen kanker krijg van het kankeren dan toch zeker wel van de Antwerpse 'lucht'.

Over de trams van De Lijn ben en wens ik niet te spreken.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden