Los bericht bekijken
Oud 18 oktober 2012, 11:17   #36
Maori
Minister-President
 
Maori's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2011
Berichten: 5.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Ik zat gisteren naast zo'n "volledig ingepakte" in de bus. Zediger verstopt dan de nonnekes die ik in mijn kindertijd zag. Ik vraag me dan toch af wat er in dat hoofd omgaat, ze was nog erg jong - voor zover ik kon uitmaken van dat klein stukje gezicht. Altijd die donkere, sombere kleren dat kan toch voor geen enkel jong meisje aantrekkelijk zijn? Het probleem dat er telkens iets kan verschuiven en er dus een haartje of een stukje vel dat niet zichtbaar mag zijn, toch zichtbaar wordt. Op den duur zijn die toch meer bezig met hun kleding dan met wat anders. Ik zou er nerveus van worden!
De enkele keren dat ik vroeger een "sjalleke" gedragen heb werd ik er wreed ambetant van. Het geeft geruis in de oren als men zijn hoofd beweegt, het kan wegschuiven ...
Enfin, bij deze vrouw zat het zo strak om haar hoofd dat ze haar GSM er onder kan stoppen en die niet meer moest vasthouden. Al die "dames" lopen trouwens doorlopend te GSM-en.
Ze mogen niet mee met de tijd wat kleding en mentaliteit betreft maar ze moeten wel moderne hulpmiddelen gebruiken, volgens mij om gecontroleerd te worden. Dat vind ik een grote tegenstrijdigheid!
Oh maar tegenstrijdigheden zijn het minste van hun zorgen!!! Wat trekken die moslimsventen zich daar van aan? Logica hoeft niet, zolang hun psychopathische noden maar gevoed worden want dat zijn de meesten in mijn ogen.
Gaat maar om een vrouw hoor.

Trouwens, ik vraag me af of die islamitische handenvrij als wettelijke handenvrij telt in de wagen?
Maori is offline   Met citaat antwoorden