Los bericht bekijken
Oud 11 december 2017, 23:11   #527
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door serres Bekijk bericht
diego,bedankt,maar ik versta geen engels.
No prob, Serres, hier alvast de Nederlandse vertaling van die YT-video:

“Ik denk dat er een herleving is van antisemitisme want op dit punt van de tijd heeft Europa nog niet geleerd hoe multicultureel te zijn. En ik denk dat wij deel gaan uitmaken van de barensweeën van deze transformatie die moet plaatsvinden. Europa zal niet meer de monolithische gemeenschappen zijn die zij eens waren in de afgelopen eeuw.
Joden zullen er in het centrum van zitten. Het is een enorme transformatie voor Europa om doorheen te gaan. Zij zijn nu in een multiculturele modus aan het gaan en joden zullen zijn vertegenwoordigd door hun eigen leidende rol. Maar zonder die leidende rol en zonder die transformatie zal Europa niet overleven.”

https://eventnl.wordpress.com/tag/ba...erner-spectre/

Citaat:
dus mijn vraag blijft nog altijd open................dus.........als je zo vriendelijk wil zijn
Dit…:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door serres Bekijk bericht
het is ver gekomen,ik vraag me af wat de reden is dat ze zo beschermd worden..............dat vraag ik mij af.
…is een hele goeie vraag.

De meeste mensen denken/vermoeden dat de massa-immigratie – uit voornamelijk islamitische landen – het werk is van rood-groen-paarse coalities met politiek-correcte manco’s, terwijl deze volksverraders slechts de goed betaalde judassen zijn van een machtig netwerk van (marxistische) cultuurrelativisten, die de hoogste posten bekleden in EU-organen ea wereldlijke organisaties.

De uitspraken en doelstellingen, open en bloot, van de machtsorganen die eveneens in de link staan, liegen er dan ook niet om.
’n Klein voorbeeld hiervan:

“Nicolas Sarkozy (Nicolas Paul Stéphane Sarközy de Nagy-Bocsa, geboren in Hongarije) – voormalig joodse president van Frankrijk – sprak als voorzitter van de Europese Raad op 17 december 2008 in Palaiseau voor een gekozen cirkel van EU leiders, over het grote doel van het uitroeien van het witte ras in Europa door geweld indien nodig, als hun doel niet kan worden bereikt door rassenvermenging alleen. De belangrijkste zin is:

Wat is het doel? Het doel is rassenvermenging! En als de mensen niet bereid zijn om dit uit hun eigen vrije wil te doen, dan zullen wij ze dwingen middels regeringsmaatregelen. De uitdaging van rassenvermenging van de verschillende naties is de uitdaging van de 21e eeuw. Het is geen keus, het is een plicht. Het is verplicht.”


De uitvoering van de blanke genetisch-culturele vernietiging is al een eeuw aan de gang en roetsjt vandaag op kruissnelheid door alle geledingen van onze maatschappij.
Codewoord: Coudenhove-Kalergi Plan.

Ik hoop dat dit antwoord je vraag enigszins tegemoet komt.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden