Los bericht bekijken
Oud 4 oktober 2020, 10:51   #4
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Uiteraard.
Maar niet zozeer het gerecht of althans niet het gerecht alleen.
Ook politie moet niet de onschuldige uithangen. Ook daar is elke benoeming op de hogere plaatsen de facto een politieke benoeming. Ook daar wordt zelfs openlijk toegegeven dat zij de ene politieke strekking anders behandelen en benaderen. Ook daar weet iedereen dat de ene bevolkingsgroep, die met al die "jongeren" en "verwarde (would be) moordenaars, met veel meer wegkomt dan andere bevolkingsgroepen.
Onze nationale media's, zowel de Vlaamse als Waalse zijn even politiek en ideologisch verziekt...


Maar...
Daarboven staan wel diegenen die al die smeerlapperij mogelijk maken!
De politici!
En dan spreek ik niet over deze of gene politieke, maar over de verantwoordelijkheid van de volledige regeringen.
Die door politiek ideologische koehandel heel die wanboel mogelijk maakten.
Ook de liberale noodregering heeft op geen enkel moment ingegrepen.
Ook de voorafgaande regering, ook met NVA er in... heeft nooit ingegrepen.
En de zwaarste verantwoordelijken zijn met afstand de linkse regeringen die een welbepaalde bevolkingsgroep al decennia ontzien.
Die bewust decennia aangestuurd hebben op een linkse polietop met alle gevolgen vandien...

Het is aan de top dat de eindverantwoordelijkheid ligt voor de wetten die maken dat letterlijk geen enkele zware misdadiger zijn straf nog uitzit.
Dat mensen die minder dan drie maanden cel krijgen, en in praktijk zelfs al vijf tot zes maanden, hun straf omgezet zien in huisarrest (waarvan we weten dat het in praktijk nauwelijks opgevolgd wordt, of 'alternatieve straffen' die evenmin opgevolgd worden.

Heel het systeem is rot en sinds mei 68 is die aantasting nog versneld ook. Bij links noemt men dat 'hun lange Mars door de instellingen'.

Ik hoop echt dat het VB er als grootste ooit aankomt. Want alleen de rechtse strekking zullen ooit dit willen en kunnen keren.
Gelieve te noteren dat ik de NVA top NIET als links beschouw.
2!!!
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden