Los bericht bekijken
Oud 23 februari 2021, 21:52   #56
Pontifex
Super Moderator
 
 
Geregistreerd: 2 juli 2011
Berichten: 6.861
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht
Nogmaals, er werd door u of niemand anders van zijn oren gemaakt VOOR "Bardogan" en "Theo Lawijt" hier verschenen. Simpel feit.

Ik heb blijkbaar een knuppel in het hoenderhok gegooid, terwijl ik zelf totaal geen problemen heb met Verafstoot of dergelijke.

Fijne avond nog.
Beste,

Toen er onlangs een generaal pardon gegeven werd, voorzag ik een stortvloed aan ondermaatse discussie.

We beslisten toen om heel kort op de bal te spelen en een paar zaken in te voeren om in elk geval de hoofdfora aantrekkelijk te maken voor een breder publiek dan de inteelt-kliek van geborneerde forumgebruikers met (té?) veel kilometers op hun forumteller.

Een van die zaken die we inperkten was discussievervuiling door zeurderig gebruik van nauwelijks grappige bijnamen, die in een normale discussie gewoon niet op hun plaats zijn, en potentiële nieuwe gebruikers kunnen afschrikken.

Als u desondanks echt niet daarzonder kan, dan mag u lustig verder kleuterdiscussies houden in 'Koetjes & Kalfjes'.
Ik zie echt geen enkele reden waarom ik het normale forumgedeelte zou laten naar beneden halen door mensen die totaal niet geïnteresseerd zijn in normale discussie, en enkel willen baden in een hufterige marginale toogsfeer zonder bier te moeten betalen.

Pontifex
Pontifex is offline