Los bericht bekijken
Oud 16 september 2022, 21:07   #20
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
@ Dadee : ik begrijp uiteraard de schadenfreude ten aanzien van de harde kern die vanuit de recreatieruimte van RVT Sint Franciscus in Brakel de illusie van een Forza Flandria probeerden te propageren als verlengstukje van hun jaarlijks uitje met de bus naar d'Yserwaecke en dat ander topmoment : het zangfeest. (en dan heb ik het nog niet eens over die andere Vlaemsche kern, bij de witte paterkers Norbertijnen van Grimbergen)

Maar toont dit peilingresultaat niet gewoon aan wat iedere normale mens vanop een kilometer afstand al kon/kan aanvoelen ? Namelijk dat de lulkoek dat N-VA en het Blok een soort optelsom of een communicerend vat vormen gewoon nergens op slaagt ?
Ze vormen voor wat betreft de malcontenten een communicerend vat. Ik schat dat op zo’n 15%.
Verder zijn er ook 5% hardcore VU’ers en 5% hardcore Blokkers.
En dan nog 10% fladderende Vlaams-Nationalisten.
Dat is 35%.

Wat er extra bij de NVA zit dat zijn misnoegden van andere traditionele partijen en die zien nu ook wel in dat de NVA gewoon een populistische praatbarak is.

En die Forza Flandria bestaat inderdaad niet. Maar vergeef mij mijn schadenfreude.
__________________
“Toen ze (Sihame El Khaouakibi) over haar werk vertelde, wist ik meteen: dit hebben we ook in Brussel nodig,” zei Jambon daarover.
https://www.bruzz.be/analyse/mist-ro...jft-2021-04-13
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden