Los bericht bekijken
Oud 18 januari 2007, 10:08   #21
IlluSionS667
Banneling
 
 
IlluSionS667's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2004
Berichten: 2.922
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Er is een verschil tussen van mening zijn dat de maanlanding nooit heeft plaatsgevonden of dat Jezus echt bestaan heeft, dat er een god is, dat er geen systematische vernietiging van de Joden werd gepland en uitgevoerd of dat er verschillende mensenrassen bestaan enerzijds en aan de andere kant een staat inrichten op basis van het bestaan van diezelfde god, die zgn. rassen of nazicollaborateurs in ere herstellen of de verspreiding van de feiten omtrent de maanlanding verbieden.
Tegen die praktijk zal ik me concreet verzetten, de onzinnige ideeën zal ik met argumenten bekampen.
Er zijn zowel Romeinse als Joodse bronnen die Jezus vermelden. De meeste historici zijn er dan ook vast van overtuigd dat hij wel degelijk bestaan heeft, al betekent dat uiteraard niet dat hij de zoon of de personificatie van één of andere godheid was.

Eveneens zijn biologen het erover eens dat er menselijke rassen bestaan. Uiteraard is er doorheen de geschiedenis veel menging geweest op de grensgebieden tussen rassen en zijn er daardoor grote grijze gebieden tussen rassen. Je kan dat vergelijken met dag en nacht. Er is geen echte lijn tussen dag en nacht, maar een hele tijd van schemering die de twee scheidt. Nochtans zijn dag en nacht geen imaginaire begrippen.

Je bent dus wel erg selectief in wat je als feit aanvaardt en wat niet
IlluSionS667 is offline