Los bericht bekijken
Oud 20 augustus 2017, 13:04   #159
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrice Bekijk bericht
Ik heb de indruk dat hij niet de lof kreeg die hij verwacht had.
Mij scores was tussen 5 en 4 bij iedereen
de aanwezige advocaten en juristen hebben een probleem met mijn combinatorics en gestuctureerde wiskundige aanpak van de 21 sterfhuisconstructies.
Ze kunnen er juridisch geen speld tussen krijgen maar de manier waarop ik een constructie maak is totaal ongebruikelijk voor hen.
Het opbouwen zoals een wiskundige stelling waarin de cassatie rechtspraak als axioma's worden benadert en het constant wetens en willens misbruik maken van recht (negatieve operator ) doet hen de wenkbrauwen fronsen, zij begrijpen niet dat ik dit durf,kan en vooral doe constant !
Er zijn verschillende case studies besproken tijdens de voordracht en telkens duide ik aan waar het misbruik of oneigenlijke gebruik zat ,zij konden dit niet bevatten maar hadden geen enkel antwoord op mijn vraag of het onwettelijk was !
Ze huiveren op de manier dat ik recht benader vanuit een zuiver abstract mathematisch denken (zij zijn zo niet opgeleid)
De aanwezige boekhouders hadden daar geen enkel probleem mee ,die vonden het fantastisch .
Het kan hen niet schelen of nu een advocaat of een sterfhuisconsulent advies geeft ,zolang hun klant maar uit de miserie is.
Het systeem van kriegsspiele vonden ze geweldig .
Daarom is er besloten deze voordracht integraal te behouden voor boekhouders en we gaan het land rondtrekken met locale gratis voordrachten.
leden van politics zullen steeds op de hoogte gehouden worden waar en wanneer zo een voordracht plaats heeft en mogen steeds komen.

Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  uitbindig enthousiast.jpg‎
Bekeken: 52
Grootte:  75,5 KB
ID: 106760  

__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden