Los bericht bekijken
Oud 6 januari 2018, 18:48   #52
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Wat geprobeerd wordt ,door onze landgenoten daar in die MO-gevangenissen,is om nog openstaande "in Belgie gepleegde strafbare feiten" te vinden zodat Belgie hun uitlevering zal vragen.....
Denk je dat ze er hier gaan terughalen voor strafbare feiten die minder wegen dan waar ze ginds schuldig aan zijn...

Ik denk het niet....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Want in het MO,de plaats waar ze ECHTE misdaden gepleegd hebben,maar mogelijk niet goed gedocumenteerd,zijn straffen nogal......definitief.Zoals hun vroegere werkgever ,de Cooperatieve Vereniging "Het Kalifaat",ook wel pleegde te doen....(
Ze zijn bij een terroristische organisatie aangesloten geweest,dat is voor mij al ruim voldoende om hen te veroordelen ...

Gezien de methodes die IS zelf gebruikte om terroristische aanslagen te plegen,en krijgsgevangenen terecht te stellen vind ik dat als ze zelf worden veroordeeld tot ter dood door middel van de strop ,dit nog een daad van barmhartigheid is...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht

We mogen vrezen dat dit in enkele gevallen zelfs zal lukken....
Het merendeel van die gastjes ,die eerst pochten op de sociale media met hun wapens en over het aantal dat zij al eigenhandig hebben gedood,...

Of die de aanslagen destijds hier toejuichten of er zélf mee dreigden verdienen géén enkele vorm van mededogen...

Ik denk niet dat ze er zomaar onderuit gaan komen,ginds vinden we géén linkse rechters én geschifte advocaten...
Svennies is offline