Los bericht bekijken
Oud 2 juli 2017, 12:19   #50
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.140
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Waarom zegt u niet meteen dat u al tijdens het huwelijk de procedure schijnhuwelijk had opgestart? Dat verandert het plaatje...en toch hadden jullie een dochtertje samen?
Ik wil best geloven dat u slachtoffer bent, maar wie een 14 jaar jongere vrouw zonder papieren leert kennen, weet toch dat dit risico ( schijnhuwelijk) er is?
Toen ik het bericht plaatste was ik nog bezig met de voorbereidingen van het proces.
Ik wou niet dat zij wist dat ik dit allemaal aan het voorbereiden was, de politie zegt ook niet tegen een crimineel "man, let goed op wat je doet, want we zijn je op het spoor."
Vraag is ook : wil ik zomaar alles op een forum gooien, zeker omdat hier een paar mensen bijzitten die totaal geen empathie hebben.

Trouwen gebeurt soms ook onder druk, Alice.
Ik was op dat moment helemaal niet van plan te trouwen, maar daar kwam een zekere morele druk bij kijken.
Dat dochtertje is haar dochter, van een vorige relatie, heb ik niets mee te maken, en dat zit nog altijd in het geboorteland, voor zover ik weet.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden