Los bericht bekijken
Oud 7 mei 2019, 13:47   #1797
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.223
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Blijkbaar voor u wel.

Nadat ik u erop wees dat u zeer gul bent met kritiek en ridiculisering van godsdiensten op allerhande draden op dit forum (uitgezonderd vreemd genoeg judaïsme), was uw antwoord dat ge nog nooit iets negatiefs over het christendom had geschreven:
Ik vroeg een link, die u met plezier leverde.

Citaat:
dit komt uit een draad van 2 maand geleden:
Maddox:
een pedofiele sekte

Ik denk dat Jan vdB hier zichzelf wel in terug vind.
https://www.youtube.com/watch?v=Z2agGEqgigA

Als Farizeeër hetzelfde is als hypocriet, dan hoeven we dat niet meer aan te tonen. U bent religieus, en dat is synoniem voor hypocriet.

De geschiedenis.
Zwangere pausen, tegenpausen, kruistochten, (...), alle "zonen en dochters van meneer pastoor" alle gruwelijkheden die babies in de beerputten dumpen, en gewoon het oude testament in het algemeen.

Daarom dat elke vrouw menstrueert elke maand, omdat Eva in de appel beet.

Maar dat is een vrouw, een 2de rangs wezen, gemaakt uit restjes die Adam wou opofferen.

Waarom is Eva dan verantwoordelijk voor het lijden van elke vrouw, of door menstruatiekrampen, of door de zwangerschap? Zelfs na een paar dozijn generaties.
Het christendom als religie is een pak toleranter dan wat ik daar schrijf, dat zijn of dingen uit het oude testament, of zaken die door het christendom als religie veroordeeld worden. Als dat niet duidelijk was , is dat heel spijtig voor de mensen die het verkeerd begrijpen.
Citaat:
En nu rap terug naar Israel draden waar ge onvoorwaardelijk een land gaat verdedigen dat enkel bestaat omdat het een beloofd land is uit een boek dat 2500 jaar oud is en vol tovenarij staat. ]
Israël bestaat nu omdat de VN dat land heeft laten ontstaan en de Israëli niet willen opgeven. Niet omdat er een paar relioten dat wilden.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.

Laatst gewijzigd door maddox : 7 mei 2019 om 13:47.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden