Los bericht bekijken
Oud 7 augustus 2006, 10:00   #14
Samsa
Gouverneur
 
Samsa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 juli 2006
Locatie: Oostende
Berichten: 1.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mustapha Bekijk bericht
Israel zit in een benarde situatie.

Moest sharon nu nog leven, hij zou nooit zo'n domme massale aanval hebben ingezet tegen hezbollah. Misschien een dag of 2 laten voelen dat israel zal terugslaan als hezbollah te ver gaat, maar niet zo'n bijna 4weken durende massale aanvallen met al je macht en dan zo na 4weken gene zak vooruit geraken.
Sharon is een militair, hij denkt militair, doet militair,...
sharon stond de vorige keer niet bepaald negatief tegenover wat later uitdraaide op een 18-jarige bezetting van libanon :

Ariël Sharon, op 17/12//1982 in een interview voor het Israëlische dagblad Davar:"Noem me wat je wilt. Noem me monster of moordenaar... Even goed als je me zegt dat de oorlog in Libanon een vuile immorele oorlog is. Het kan me niet schelen. We zullen een nieuwe oorlog starten, meer moorden en meer verwoesten,... Laat ze beven, laat ze ons een zieke staat noemen, gevaarlijk, niet normaal... Wat jullie niet begrijpen, is dat het vuile werk van het zionisme niet beëindigd is. Dat is het verre van!"
__________________
"Kapitalisme is allerminst een onderdrukkingssysteem, maar veeleer een selectie van de waardevolsten, het bijeenbrengen van de besten en een sterk ontwikkeld gevoel voor individuele verantwoordelijkheid" - Het VBO had het niet beter kunnen zeggen, maar neen: het is Benito Mussolini

Laatst gewijzigd door Samsa : 7 augustus 2006 om 10:01.
Samsa is offline   Met citaat antwoorden