Los bericht bekijken
Oud 12 juli 2008, 03:43   #8
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bas Luyten Bekijk bericht

Er is maar één zaak die mij geruststelt in de werkgroep en dat is de aanwezigheid van Bart De Wever, als kartelafgevaardigde...
Bart DEWEVER, Bart DEWEVER...?
Wie was dat ook weer?
Ah ja. nu weet ik het weer.
Dat is toch die pipo die steeds weer de hete kastanjes uit het vuur mag halen in opdracht van Yves niet?
Die onder meer twee dagen na grootse beloften en nagenoeg een heiligverklaring van JM DEDECKER deze een mes in de rug stak en ondanks alle mooie beloftes hem gewoon op straat smeet?
Uiteraard op eis van LETERME die op zijn beurt moest zwichten voor het ACW dacht ik?

Nou, als dat jou gerust stelt...

Hoe lang zou het deze keer duren voor het NVA leiderschap al zijn mooie beloften en grote woorden inslikt?
Gaan jullie deze keer wel met de PS in zee?
In een regering stappen als er een afgekloofd viskarkas wordt voorgeschoteld?

Ik ben er in alle geval niet gerust op en afgaande op de media en de man op straat buiten jou nagenoeg niemand...
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden