Los bericht bekijken
Oud 30 december 2017, 13:02   #4
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Tuurlijk... Het zou maar al te gemakkelijk zijn dat die roversbende er met een zogezegde decumulregeling, die al van in den beginnen totaal ondergraven is, ervan af zou komen...
De hele schandalen draaien niet alleen om cumul, maar ze draaien evenzeer om de ontoelaatbare hoge wedden die al die nodeloos ingevoerde postjes de cammeraden opleveren...
Uitvegen die Augiasstal en wel onmiddellijk...

Degenen die niks te zeggen hebben worden gewoonlijk heiliger dan de paus.
Tijdelijk toch. We zullen afwachten wat er gebeurt als ze terug mee aan de potjes kunnen likken.
Ik wordt al die vuiligheid kotsbeu. België is nu al een stort.
En Europa doet het niet beter. Na twee mislukte pogingen van de Duitsers om Europa in te nemen is er nu een derde poging om Europa naar de duivel te helpen. Europa wordt zonder slag of stoot overgegeven aan de Islam.
Gaat dat vertellen aan al die jongeren die hun leven gaven voor echte democratie. Hoeveel liggen er nog onder de grond in "Flanders Fields"?
Ze zouden zich verdomd omdraaien in hun graf mochten ze nog kunnen.
En ondertussen wordt Europa een echte splijtzwam.
De Engelsen werden het beu. De in het vooruitzicht gestelde democratie heeft vooral hen bloed, zweet en tranen gekost.
Zelfs hun land is nu verdeeld omdat er ook daar teveel rondlopen die al van de Europese potjes gelikt hebben.
Van mij mogen er nog landen komen die het beu zijn.
Europa en de devaluerende bijgedrukte euro heeft de bevolking niks opgebracht. De spaarders worden gestroopt en het geld wordt langs deuren en vensters buiten gekieperd. We leven echt boven onze stand omdat we vooral de sukkelaars uit de ganse wereld op onze kosten laten leven.
De torenhoge schuld zal zichzelf wel oplossen via devaluatie.
In Duitsland gebeurde hetzelfde. Tijdens de oorlog kon je zelfs geen brood meer kopen met een paar miljoen Duitse marken.
Degenen die op korte tijd voldoende hebben bij mekaar gescharreld leven zelfs in eigen land niet meer. Zij genieten van de zon. Van mij mag het warmer worden binnenkort. Komen ze mogelijk terug. Alhoewel, ze kunnen niks waardevols meer mee brengen. Alleen last.
De kroonjuwelen van dit land zijn al verkocht en grotendeels in Franse handen. Wat uiteindelijk zal blijven is veel miserie.
Meer zal Europa ons niet gebracht hebben. Uitgezonderd een massa dik betaalde jobs die ook hun geld op de Kayman-eilanden hebben gestationeerd.
En nu pretenderen er sommigen dat ze er toch niet meer aan kunnen.
Gaat hun Euro misschien toch eens vallen?
Van mij mag het dan een serieuze bonk geven. Hun hersens kunnen toch niet worden verpletterd omdat er toch geen zijn.
werkman is offline   Met citaat antwoorden