Los bericht bekijken
Oud 9 mei 2019, 22:49   #1616
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Wat die YouTube-link betreft:

<< Video unavailable
This video is no longer available because the YouTube account associated with this video has been terminated.>>
Mja, ik lees net dat (het videokanaal van) de man in kwestie persona non grata geworden is bij YT:

Pastor Manning Banned from Youtube!

Spijtig, maar mss vind je hier links of rechts wel wat 'm zoal dacht over 'the Africans'...

https://www.google.be/search?source=...21.Xws481uWvdc

Ah, heb net de betreffende video gevonden langs 'n omweg:

https://www.youtube.com/watch?v=Rzqb...ayer_embedded#

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Gelukkig werkte de link wél!


Als geboren slechterik vraag ik me toch het volgende af:

zou het eventueel misschien mogelijk zijn dat positieve antwoorden op de tweede vraag weggeknipt werden?

Best mogelijk, maar helaas niet te controleren.

Anyway, om bereidwillige gutmenschen te vinden die zélf voor de kost en inwoon willen zorgen van ‘n azielige dobberdinges, zou men hetzelfde moeten doen, maar ze ook de tijd geven om zo’n ‘tijdelijke opvang’ te kunnen voorbereiden.
Om te weten hoeveel er werkelijk op de 2-de vraag zouden ingaan zou ik ze een formulier meegeven, waarin ze verklaren eveneens voor alle kosten en vervoer op te draaien voor de duur van de asielaanvraag, die zo’n ‘tijdelijke opvang’ zoal kunnen meebrengen.
Indien goedgekeurd door de bevoegde instanties, mogen ze iemand (m/v) gaan afhalen in ’t opvangcentrum.
Benieuwd hoeveel gutmenschen er dan gaan zijn die er ene in huis gaan pakken.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 9 mei 2019 om 22:50.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden