Los bericht bekijken
Oud 4 juli 2016, 21:58   #48
Athelas
Minister
 
Geregistreerd: 12 oktober 2011
Berichten: 3.236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
De gustibus et coloribus non est disputandum. Ik dacht evenwel dat het in deze draad niet daarover ging, noch over hete grieten of jonge wijven en/of onderdelen ervan, maar over al dan niet "brol"-producten, en dus over al dan niet kwaliteitsproducten.

Maar grif toegegeven, ik vergis mij : kennelijk is er op dit door al te veel dirty old men bezoedeld forum zelfs in de als ernstig bedoelde draden geen ernstige discussie meer mogelijk.
Is dit een reply op mijn post? Heb ik wat gezegd over hete grieten of dergelijke? Buiten persoonlijke smaak was jouw bijdrage tot nu toe ook niet echt on topic.

Maar ja, het mag duidelijk zijn: die schoenen van jou zijn kwaliteitsvol en onverslijtbaar. Daarvoor zijn ze dan ook gemaakt/uitgevonden decennia geleden. Met modernere materialen was er geen noodzaak meer voor die schoenen en zijn ze meer verfijnde versies beginnen maken met dezelfde duurzame kwaliteiten. In se moet je ermee aan de dokken kunnen gaan staan en wandelen zonder problemen. Zijn prijs zeker waard. Vraag is maar wie dergelijke schoenen nodig heeft. Idem ditto met bvb schoenen van caterpillar.
Athelas is offline   Met citaat antwoorden