Los bericht bekijken
Oud 6 mei 2017, 15:32   #35
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.561
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zwart op wit Bekijk bericht
Ik heb draadloos internet 4G via Orange Flybox: geen kabels nodig: enkel een stopcontact! Simpelder kan het niet!

De Orange Flybox maakt internet verbinding met een GSM mast dus overal internet waar er ook 4G ontvangst is. Geen telefoonlijn of kabeldistributie nodig!

2


Zoals steeds loopt de politiek ofwel achter op de technologie ofwel loopt ze voor een monopolie. Ik denk dat ze in deze gewoon achter de technologie aan kruipt. Er werd hier gemeld dat het een Europese richtlijn betreft dus het ligt niet echt aan Peeters boerinneke. Ik betwijfel of Europa het Belgische duopolie tracht te vrijwaren van concurrentie van een Franse multinational. Europa loopt gewoon achter alles aan behalve als het zakkenvullen betreft.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden