Los bericht bekijken
Oud 7 september 2017, 17:09   #21
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.660
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Voor iemand met een diploma A2: amai.
Voor een 36 uren week.
En voordelen als vreet-cheques en treinkaartjes.

En dan nog durven staken !!

Ik dacht dat de provinciale ambtenaren de paladijnen onder de ambtenaren waren, maar dedju, die van den ijzeren weg zijn nog beter af.

In de privé zouden zij marktconform betaald worden.
Ik vind een buschauffeur die over gans Vlaanderen of Europa mensen vervoert (dus geen lijndienst) een moeilijker beroep dan een trein die niet naar het verkeer moet kijken ... bla bla ...

Titel: Het loon van een ondersectorchef bij NMBS: 3.000 euro netto
http://www.jobat.be/nl/artikels/het-...=newsletter-PM
Een ondersectorchef geeft les, neemt examens af, leidt nieuwe bestuurders op, plant materieel en mensen in real time, analyseert incidenten, vangt bestuurders op bij ongevallen, agressies en zelfmoorden, ... Die kennen alle materiaal, regelgeving, lijnen, zijn tweetalig, ... .
Dat is bachelorniveau.
Als je die job wilt vergelijken met die van een buschauffeur ... je doet maar.

Je gaat je echt niet beter voelen door telkens op de NMBS te kakken omdat ik je af en toe wijs op je ongelooflijke hypocrisie wanneer je weer eens over sociaal profitariaat van anderen begint te klagen terwijl je het zelf doet.

Zeg nog eens wat uw beroep was, hoe lang je loopbaan was en hoeveel pensioen je nu trekt ?
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.

Laatst gewijzigd door Vlad : 7 september 2017 om 17:13.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden