Los bericht bekijken
Oud 19 april 2020, 16:58   #17
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.382
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle Bekijk bericht
Uw antwoord is naast de essentie. Als 'links' (om in die termen te blijven hangen) te vinden is voor de afschaf van de dubbele nationalitiet, waarom behoudt Almaci dan beide nationaliteiten? Dat is op zich een heel eenvoudige vraag, niet?
Ik kan er geen sluitend en allesomvattend antwoord op geven omdat ik niet weet wat Almaci al dan niet wil of reeds al dan niet gedaan heeft.

Wat ik wel met zekerheid weet (ze heeft het zelf in de pers toegelicht) is dat die andere Turkse politica (Zuhal Demir) wel haar Turkse nationaliteit wou opgeven. En er tevens op wees dat zij daarvoor volledig afhangt van het oordeel/de beslissing van Turkije en ze daar zelf nul komma nul beslissingsmacht in heeft.

edit : de 'essentie' is dus dat de burger in het beste geval een verzoek kan richten tot het land van zijn tweede nationaliteit om die te mogen opgeven, maar dat de beslissing daarbij exclusief bij dat land ligt.

Niet echt iets dat past in het infantiel-populistische discours van het Blok hee ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...

Laatst gewijzigd door Pandareus : 19 april 2020 om 17:04.
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden