Los bericht bekijken
Oud 13 maart 2018, 16:43   #124
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door floppy Bekijk bericht
Alleen allochtone gezinnen? Heet dit niet discriminatie?

En anderzijds:
Misschien kan je eens nagaan, als ik maandelijks € 50,= aan AzG geef, hoeveel daarvan uit mijn loon komt, hoeveel uit mijn vrouw haar loon, en hoeveel uit de kinderbijslag die we trekken met vier kinderen.

Dat deel van de kinderbijslag kan dan misschien voortaan afgehouden worden van de kinderbijslag...
Vanwaar de dwaze opgedrongen mening dat allochtonen zomaar dezelfde rechten en financiële hulp moeten krijgen dan de eigen inwoners? Inderdaad, men moet ze niet op straat laten slapen en honger lijden maar wanneer blijkt dat we niets met hen kunnen aanvangen en hen dat ook geen bal kan schelen als ze maar onderhouden worden, dan moet daar gepast op gereageerd worden! Wie geen kans maakt op werk vinden nu of straks omdat er gewoon geen werk is, ze de taal niet kennen, een volledige andere niet bij ons passende cultuur en godsdienst hebben, denken dat ze er nog een hoop kinderen en gezinshereniging kunnen bovenop gooien moet het land uit!
Tenzij we aanvaarden dat ons eigen land en onze eigen mensen naar de bliksem kunnen en mogen gaan in naam van wat woordenkramerij ?* la mensenrechten en godsdienstvrijheid!
Want daar moeten we een andere kijk op krijgen en andere reacties over hebben voor het te laat is!
Allochtonen die genoeg overhouden van ons gekregen belastinggeld zodat ze nog familie in het buitenland ervan kunnen onderhouden, hoe stom kan men zijn?
andev is offline   Met citaat antwoorden