Los bericht bekijken
Oud 11 september 2017, 16:36   #17
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Dat moet inderdaad een verademing zijn.
Zo is dat.
De enige ‘vreemdelingen’ die ik daar op 5 dagen tijd ontmoette, waren oa een Afrikaans Engelssprekend koppel.
Toen die me met de reflexcamera foto’s van historische gebouwen zagen maken, vroegen ze me om hen met hun eigen toestel te kieken, met een kerk op de achtergrond.
Graag gedaan uiteraard.
Verder zag ik nog een Maleisisch/Indonesisch moslimgezin, duidelijk toeristen, waarvan de vrouw mooie traditionele gewaden droeg en de man een duur uitziend kostuum en ook hun drie kinderen zagen er afgeborsteld uit.

Voor de rest waande ik me in het Vlaanderen van de jaren ’60-70, toen je de allochtonen nog op één hand kon tellen.
Citaat:
Iemand haalde hier in een draadje al aan dat je in Japan er ook niet veel tegen zal komen, moslims dus.

Ook de Polen beginnen die volksverhuizingen wat beu te worden dacht ik.

Je zou het voor minder beu worden en kijk maar eens wat een tegenstand van de EU Victor Orban krijgt ondanks hij gelijk heeft.

Wie heeft dat op zijn/haar geweten dat ooit toegelaten te hebben.
De geloofwaardigheid van de EU is bij de bevolking nu al richting vriespunt aan ’t zakken.
Geef het nog enkele jaren en dan zal zich dat politiek vertalen in een ruk naar rechts, waardoor de EU-poco’s hun schup zullen mogen afkuisen, idem als hun moslimtroetsels.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 11 september 2017 om 16:40.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden