Los bericht bekijken
Oud 10 oktober 2017, 21:49   #92
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.229
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
de rechter micele, voor zover ik het gerecht begrijp zoals recent door een familielid rechter uitgelegd, beslist gewoon nogal binair logisch op het wettelijk kader. Ze zijn dus als het ware verplicht niet om zichzelf boven de wet te stellen en te gaan redeneren wat hun buikgevoel zegt, maar gewoon redelijk kort uit de bocht wat is het wettelijk kader, hoe pleiten die mensen tegen elkaar, en ja je zou bvb die chauffeur heel gemakkelijk kunnen vrijpleiten volgens mij...

Hangt er een beetje van af hoe hij zijn verklaring opgesteld heeft en reeds ondertekend heeft, maar in feite kan hij zichzelf vrijpleiten door bvb te stellen dat de Dacia gezwalpt heeft; of volledig links reed..... niemand die het zal tegenspreken...

Nu ik probeer hier nog de logica van het ongeval eens te achterhalen, en denk dus weldegelijk dat hier een geval is van een chauffeur die bvb onwel geworden is... en een tweede chauffeur die daar flagrant de eerste auto die hem tegengekomen is...

Ik denk dus ook niet dat iemand hier moet gaan zoeken achter een schuldige of dat elk proces daaromtrent gewoon een vorm van natrappen is van familie die een vraagstuk wil oplossen van hoe is dat hier kunnen gebeuren en wie heeft ons vader vermoord als het ware... terwijl die vader inderdaad bvb stomweg een hartarderbreuk kreeg op de snelweg bvb...
Naja dat allerlaatste nu ook weer niet.

Die 74 jarige zwaargewonde lag nog 15 dagen in coma voordat hij overleed.

Lees nog eens de topicstarter door, want ook je vorige posten vind ik raar.

een stukje kun je alvast lezen:

Citaat:
Roy reed met zijn zware Mercedes in op de Dacia van Jan. De beide wagens beginnen te tollen, botsen tegen de betonnen jerseys, nogmaals tegen mekaar en belandden uiteindelijk op de pechstrook. Beide chauffeurs raken gewond, maar de zeventiger is er het ergst aan toe. Hij wordt zwaargewond afgevoerd.
De man wordt een tijdlang in een kunstmatige coma gehouden maar vijftien dagen na het ongeluk overlijdt hij toch. Hij laat een vrouw, vier kinderen en verschillende kleinkinderen achter.
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 10 oktober 2017 om 21:53.
Micele is offline   Met citaat antwoorden