Los bericht bekijken
Oud 16 januari 2014, 17:45   #70
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Ik denk dat u 'de Vlijm' onrecht aandoet, "robert t".
"Onrecht" zou ik het niet noemen. Het is niet de eerste keer dat ik de man zijn politieke visie op de korrel neem en ik doe dit op een licht ironische wijze, zonder kwetsende bedoelingen.

Citaat:
Volgens mij gaat hij het niet meer zo heel kleine legertje 'politiek daklozen' vervoegen.
Kan zijn. Hij heeft trouwens in die zin aan jou geantwoord. Persoonlijk vind ik het een weinigzeggende term. Er moet toch één partij bestaan waarmee je een paar raakpunten hebt? Na mijn schorsing bij de N-VA had ik alle redenen om politiek dakloos te worden maar toch heb ik me niet laten ontmoedigen. Met rancune bereik je namelijk niets.

Citaat:
Ongetwijfeld vindt hij V-SB té radicaal, en met het VB zal hij wel andere problemen hebben. Daar hij zich nu ook niet langer bij de N-VA 'thuis' voelt, kan hij wellicht nergens meer terecht.
V-SB ken ik niet en de partij bestaat trouwens nog niet, indien ik het goed heb. Over de andere Vlaamsgezinde partijen wil ik het in dit bericht niet meer hebben.
Citaat:
Misschien weet u echter wél waar ongegeneerd Vlaams-gezinde, maar eerder '(centrum)-linkse' burgers zich desgewenst voor kunnen engageren.
Stemadvies kan ik niet geven. Zo pretentieus ben ik niet. De categorie mensen naar wie je verwijst lijken me bovendien tot een zéér zeldzame soort te behoren. Voor mij persoonlijk is de zaak zeer duidelijk. Alleen separatisme mét een sociaal luik waarin ook Wallonië betrokken wordt is voor mij dé oplosssing.
Citaat:
Mocht dat zo zijn: aarzel niet, en maak het bekend.
Ik heb mijn best gedaan. Nog één opmerking : die formele u-vorm gebruikte je vroeger niet. Komaan djimi, we kennen elkaar persoonlijk. Of wil je niet meer herinnerd worden aan deze periode?

Laatst gewijzigd door robert t : 16 januari 2014 om 17:45.
robert t is offline   Met citaat antwoorden