Los bericht bekijken
Oud 1 januari 2021, 19:08   #75
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
1) Eigenlijk heb ik met zowat élke partij 'enkele raakpunten', maar geen énkele partij slaagt erin al die raakpunten te verenigen.

Vandaar dat ik mij afvraag of en in hoeverre het de moeite zou lonen zélf met 'een partij' naar buiten te komen. Ik zou me in dat geval hoe dan ook beperken tot één programmapunt, datgene dat voor mij de uiteindelijke doorslag geeft:

de onmiddellijke invoering van het BROV als wettig en wettelijk beleidsinstrument.

M.i. kan geen énkele 'democratische' partij het zich veroorloven de burger van 'het laatste woord' te beroven.


2) Ik zou oprecht (& gratis) 'stemadvies' van een forum-genoot NOOIT als 'pretentieus' kunnen beschouwen. Een 'bevel' of een 'oekaze' daarentegen...

Zoals je je wellicht wel zult herinneren, heb ik nogal wat bezwaren tegen 'separatisme' (in de eerste plaats dat van 1830).


3) Als ik had geweten dat het gebruik van de beleefdheidsvorm jou zo zou storen, had ik die zeker en vast achterwege gelaten.

Hopelijk kunnen we binnenkort, als het weer wat meewil, tussen pot en pint nog eens flink bekvechten over pakweg Piet Mondriaan


Vriendelijke groet,

"djimi"
Dat kan ook niet.
Ik heb ook punten van de N-VA waar ik niet achter sta.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden