Discussie: bitcoin
Los bericht bekijken
Oud 20 februari 2021, 08:01   #1094
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
Aan korte statistieken hebben we niet veel, niet op de beurs niet voor de digitale munt.
"Feit is" dat beiden steeds hoger gaan op langere termijn.
Het enige risico dat je neemt met de digitale munt is dat er voornamelijk speculanten op afgaan en er geen enkel overheidscontrole op is.
De digitale munt is ook nog niet soepel om te zetten naar goederen of gangbare munt.
Wat onze papieren munt aangaat kan je je de vraag stellen als het bijgedrukt wordt zoals toilet papier, wat die waarde nog is zonder onderliggende waarborgen?
En ja na lang twijfelen gaan we nu ook wat op de digitale munt speculeren maar dan wel op een serieuze manier en met expertise.
Wij hebben wel tevens geïnvesteerd in vastgoed en in een bedrijf, dat lijkt me nog het zekerste en bewezen door de jaren heen.
Tja, had je bv. 2 weken geleden 1 Bitcoin gekocht voor 27.00 Euro had je vandaag 20.000 Euro rijker geweest. Ik zit hier ook te wachten tot hij terug daalt, maar helaas. Ik had gedacht dat hij overnacht terug onder de 40.000 zou zakken.
Koop je nu op 46.000 dan is dat niet echt een probleem moest hijzakken, en je hebt je geld niet direct nodig want hij zal gegarandeerd terug stijgen. De meest optimistische voorspellers geven aan dat de Bitcoin tegen 2005 wels eens 1 000 000$ waarde zou kunnen hebben, de soberste geven een 100 000 tot 250 000* aan.
Het enig waar ik inzake Bitcoins spijt van heb is dat ik in 2009 samen met een vriend het Bitcoin fenomeen bekeken eb bestudeerd heb en we tot de conclusie kwamen dat het een zeepbel was, waren we toen maar verstandiger geweest en hadden we maar een stuk of 50 Bitcoins gekocht. Je ziet gezond boerenverstand kan ook tegen u werken op sommige punten die niet zo logisch zijn.
PS Buiten mijn Bitcoin die ik voor mij laat werken leg ik me vooral toe op Ethereum, waarde 1 670Euro momenteel, geschatte waarde tegen 2025 100.000 Euro. Dus reken ff uit nog 1 Bitcoin kopen tegen 46.000 €uro of 26 Ethereums kopen? Ik ga voor het tweede.
Blij dat ik jullie even heb laten weten hoe je Euromiljonair kan worden.
PS Maak wallet aan koop niet via de beurs.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.

Laatst gewijzigd door Hoomer : 20 februari 2021 om 08:05.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden