Los bericht bekijken
Oud 4 maart 2021, 07:57   #11
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.659
Standaard

Ik ken toch iemand die met een elektrische wagen tot bijna in Rusland en later weer terug is gereden. Slechts één keer stress gehad toen een kapotte laadpaal roet in het eten strooide. Wel alles netjes op voorhand berekend en gepland.

Laatst hoorde ik wel van enorme files aan de laadpalen richting Zuid-Frankrijk in de zomer. Een halve dag wachten om te kunnen 'tanken'.

Mijn voornaamste bedenking is toch dat al die infrastructuur om te laden die nog moet of kan geplaatst worden totaal onvoldoende zal zijn om iedereen die nu met de wagen rijdt dat later ook nog te gunnen. Nu het autoverkeer eindelijk minder lawaaierig gaat worden gaat het afnemen en een luxeproduct worden (hierdoor en door geld/loonontwaarding), waardoor ik als een sardine in het openbaar vervoer (OV) zal zitten. Niet fijn. En tegen dan zullen de 'groenen' geen zak meer geven om het OV want dan zitten zij in hun groene wagens. ftw.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden