Los bericht bekijken
Oud 4 augustus 2003, 19:10   #39
Bece
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 12 augustus 2002
Locatie: Limburg
Berichten: 2.261
Standaard

Het zou interessant zijn als tegenstanders van de democratie en dus het BROV eens eerst op mijn website gingen kijken dan moet ik niet iedere keer dezelfde argumenten gebruiken om hun onzin te weerleggen.
Ik wacht nog op de eerste keer dat een tegenstander van het BROV zijn argumentering met één voorbeeld ondelijnt. Daar in Zwitserland deze vorm van democratie al meer dan 150 jaar bestaat moet er toch wel één voorbeeld van tegenargumentatie te vinden zijn dacht ik.
Dus voltaire en wardje. Als je de moeite wilt doen om de onderstaande link even te volgen heb je gelijk antwoord op al je opmerkingen.

Alleen spijtig dat ook het Zwitserse volk zich in de luren laat leggen door, waarschijnlijk dik betaalde, technocraten die kost wat kost willen gaan stemmen over het eenvoudig manipuleerbare internet. Ook in Zwitserland wil het grootkapitaal controle over het BROV krijgen wegens de enorme financiele voordelen voor datzelfde grootkapitaal. Stemmen via het internet betekend dat de uitslag al op voorhand kan vastgelegd worden.

P.S. Voltaire.
Als je nog eens een vreemd woordje gebruikt kan je misschien eerst eens opzoeken wat het betekend.
__________________
Democraat in hart en nieren. http://users.telenet.be/brov Laatst bijgewerkt op 09/2011
Bece is offline   Met citaat antwoorden