Los bericht bekijken
Oud 1 december 2017, 18:34   #21
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.410
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Heel de wereld lijkt wel tegen u te zijn.
Niet de wereld, gewoon de centraal plannende dievenbende die zichzelf "overheid" noemt.

Enkele weken terug publicatie van de gemeente-lokale dievenbende afdeling waar ik woon: hun "Strooiplan" met kapitale S, met kordate blabla over strooien fietspaden.
Vannacht en vannamiddag de realiteit gezien: de enige gestrooide fietspaden waren deze zonder scheiding met de autobaan.
Zelfs top bruggen - met een parkeervak tussen auto en fietsdeel: niet gestrooid, parkeervak evenmin. Allemaal klonters ijs, die vannacht gaan verharden tot stenen, en totaal niet meer berijdbaar zijn.
En de kul is dat ze met hun separatisme van de voorbije decennia de autovakken smaller hebben gemaakt om scheidingsruimte te hebben, waardoor je als fietser nu in de weg zit van auto's.

Vooral deze dagen, winterdagen, zijn auto's mijn vrienden. Ze maken berijdbare stroken in de sneeuw en duwen de ijsklompen plat.

Herinner u nog Aalter, Mariahovelaan - uw leugen toen?
Wel, er is nog een baan in Aalter, genaamd "Oude Gentweg", aan de Kranepoel.
Ze hebben die afgesloten (met palletten stenen, betonblokken en hekkens) voor auto's met als excuus sluipverkeer weren, dat ontstond bij de verklooiingswerken van het E40 afrittencomplex aldaar.
Wel, dat ligt nu vol takken en bladeren.
Vroeger reden mijn vrienden de auto's die plat. De voorbije weken heb ik al talloze keren moeten stoppen, om takken van de baan te halen, uit egoisme, want de volgende nacht moet ik er weer passeren, en in het donker is een ongeziene tak in je wiel levensgevaarlijk.
De wereld, die uw vrindjes Commies om zeep aan het helpen zijn.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden