Los bericht bekijken
Oud 1 mei 2008, 01:13   #10
Ibn Khaldūn
Burger
 
Ibn Khaldūn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 september 2007
Berichten: 162
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Hetzelfde als het mijne denk ik...
Ik heb géén geloof mijn beste,ik ben mijn eigen god, en ik geloof dat de goedheid uit je eigen persoon moet komen ,en niet uit de regels van een boekje...
Ik ga altijd uit van het gezegde "doe nooit iemand iets aan ,wat jou ook niet aangedaan wil worden"....
Van mij mag ieder in het zonnetje staan,ongeacht wat ze geloven.Alleen mensen tellen,en niet hun geloof....
Maar ik verfoei diegenen die denken dat zij dank zij hun geloof zich zovéél méér voelen dan de andersgelovigen of niet gelovige mensen om hen heen...
Ik wil het ook zo gelovigen maar ik kan niet en ik heb geen reden om duizenden boodschappers van God te verwerpen

Goedheid moet soweiso uit je eigen komen want de regels zoals doe de mensen niet wat je niet voor jezelf wilt en andere regels zijn uiteindelijk uit boodschappen van profeten gekomen.

Ik kan dat ook niet want ook al ben ik de grootste kenner van de zaken in de wereld en ik heb alle kennis van de zaken dan blijf ik met mijn verstand en mogelijkheden gewoon zwak, mijn verstand is niet foutloos en ik ben een mens dus ik vergeet en ik vergis me en ga zo verder.

__________________
Zonder 1000 suspicies over God zou ik nooit in staat zijn om Hem te leren kennen.
(Fakhr al-Din al-Razi)
Islam in 176 Hours (English)

Laatst gewijzigd door Ibn Khaldūn : 1 mei 2008 om 01:13.
Ibn Khaldūn is offline   Met citaat antwoorden