Discussie: Bart De Pauw
Los bericht bekijken
Oud 13 november 2017, 15:02   #581
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Soms is de grens wel moeilijk te trekken. (Niet dat dit in deze zaak misschien het geval is, maar kom). 13 jaar geleden was ik hierarchische meerdere van iemand die pas afgestudeerd was. Ik zag haar wel zitten en zei mij ook dacht ik. Dat ben je echter nooit zeker tot je je kans waagt. Vandaag zijn we 13 jaar samen en hebben we 2 kinderen. In het huidige klimaat weet ik niet of ik mijn kans nog wel zou wagen hoor...Want stel dat ik haar signalen verkeerd had opgevat,...
Wel laten we eens bekijken of jij in dat geval haar signalen juist zou kunnen decoderen. We weten namelijk allemaal dat bij de vrouwtjes "nee" niet altijd 'nee' betekent! Stel:


Je ziet dat nieuwe jonge popje best zitten en je denkt zij jou ook. Ze lacht steeds met je grappen en ze bleef toch wel érg lang staan praten aan de koffieautomaat.

's Avonds stuur je dus een sms: "Neuken?". Je krijgt geen antwoord.

De dag erop heb je nog steeds geen antwoord gekregen. Je ziet ze opnieuw
aan de koffieautomaat staan praten maar zodra je er bij komt vertrekt ze.

Die avond stuur je dus tweede nieuwe sms: "Ik wil je neuken". Opnieuw geen antwoord.


Wat doe je?

1. Ze speelt 'hard to get'! Je koopt je een aantal extra simkaarten zodat je zeker bent dat je haar kan blijven sms'en.

2. Ze speelt 'hard to get'! Je rijdt 's nachts naar haar huis en stuurt een sms "ik sta voor je deur. Laatste kans!"

3. Ze is blijkbaar niet gediend van je avances. Je excuseert je uitgebreid en neemt je voor om een cursus 'verleiden voor beginners' te gaan volgen.




Oplossing:
1: 0 punten
2: 0 punten
3: 10 punten
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden