Los bericht bekijken
Oud 19 mei 2005, 23:00   #41
Smile
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 27 juli 2004
Berichten: 73
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius
U vraagt naar onafhankelijke meningen en u begint alvast zelf met een knoert van een propagandaleugen. Knoop het in uw oren: franstaligen mogen op franstalige partijen stemmen, of op chineestalige of oezbeekstalige, in het verleden, nu en in de toekomst. Met of zonder een gesplitst BHV, de splitsing heeft niets te zien met de taal van de partijen op de kieslijsten. Het kiesarrondissement is voor de Vlaamse verkiezingen al gesplitst en er zit een franstalige in het Vlaams parlement.
Rest ons alleen de vraag of de leugen die u hierboven impliceert, bewuste misleiding of het gevolg van uw onwetendheid is.

Egidius
't Zal onwetendheid zijn want ik heb helemaal geen belangstelling voor kiesarrondissementen. Allèèn, als ik het mis heb en de taal van de partijen op de kiestlijsten hebben er niets mee te zien, weet ik dan ook niet meer hoe dat tot een communautaire zaak verworden is. Het staat u vrij mij uit te schelden voor gelijk wat behalve voor propagandist. Ik ben lid van geen enkele vereniging noch partij noch vakbond, dat mag u gerust weten. Niemand knauwt mijn meningen voor, die vorm ik voor mezelf op grond informatie waarover ik beschik.
Smile is offline