Los bericht bekijken
Oud 28 maart 2012, 12:27   #8
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

Ik denk dat het tijd is dat we er voor uitkomen jongens, we weten allemaal hoe het zit, en Egmond heeft ons door. Ik heb als biochemicus gezien dat het geteste DNA uit het graf van Willem van Oranje duidelijk overeenkwam met dat van een zwarte. Er zaten simpelweg teveel genen in om van een blanke te kunnen zijn. Ik heb dit besproken met mijn begeleider, en die vertelde dat ze die extra genen altijd gewoon buiten beschouwing laten. "Vroeger mocht je bij het ontleden van lijken ook geen doodsoorzaak vaststellen, want iedereen ging dood omdat God het zo wilde. Wij doen gewoon wat we mogen doen."

Sindsdien valt het me wel op meer plaatsen op. De Venus van Milo? Duidelijk van adel, kijk maar eens naar haar neus. Bij volksschilders als Jan Steen valt het vaak op dat de onderwerpen naar moderne standaarden erg lelijk zijn, Europeanen zonder vermenging zijn nou eenmaal niet veel bijzonders. Stonehenge, de Inca pyramides, Ayers Rock? Allemaal neergezet door hetzelfde volk als Groot-Zimbabwe, zwarte mensen. Afrikanen worden dan tegenwoordig ook gezien als de echte inspiratie voor de mythes over Atlantis en Utopia, de mensen die de cultuur mee out of Africa brachten.

Ik weet vrij zeker dat er hier nog een groot aantal forummers aanwezig is dat mee in het complot zit, en ik denk dat we lang genoeg sprookjes hebben verteld aan kinderen. Egmond, als je dit ondanks mijn aanwezigheid op je negeerlijst leest, gefeliciteerd jongen, jij hebt de volhardendheid van een echte neger.
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden