Los bericht bekijken
Oud 20 april 2007, 16:04   #2
Asshen Sukar
Gouverneur
 
Geregistreerd: 16 december 2006
Berichten: 1.198
Standaard

Interresante theorie.
Zoals je zelf zegt is ze te eenvoudig. Op jullie website wordt ook toegegeven dat er een grote fout inzit.
Onafhankelijk van wat er met geld gebeurt gaat je aantal goederen en diensten niet stijgen. Met je theorie zoals daar gesteld is het enigste gevolg dat je op een gegeven moment enkel een snellere rotatiesnelheid krijgt van goederen.
Het voorbeeld op jullie website erover moet hoognodig herwerkt worden, gezien het de theorie niet duidelijk maakt en het wiskundig fout is.

Het debat openen over punten die je vermeld kan idd geen kwaad. Hou wel in het achterhoud dat alles verandert en er geen sluitende oplossing is en een idee niet werkt zolang het niet aan de werkelijkheid is getoetst.

Op punt 5,6,9,11 zitten jullie volgens mij totaal fout betreft invloed van geld.
Mensen hebben een aantal heel rare niet logische trekjes.
Terrorisme is net zoiets als zelfopoffering, geloof, liefde, verminking, geweten, idealisme, ... Voor die dingen moet je ook gek zijn. Frauderen en criminaliteit zijn leuk. Postzegels verzamelen ook. Die dingen verdwijnen niet omdat er geld is.

Verder ben ik er mee akkoord dat we een betere maatschappij kunnen uitbouwen en dat een discussie hierbij nodig is die verdergaand is dat nieuwe regeltjes op te stellen.

ps mss kan je best dit topic onder koetje & kalfjes onderbrengen. Ik denk dat de sessie met politici na een tijd gesloten worden.
Asshen Sukar is offline