Discussie: Fdf
Los bericht bekijken
Oud 19 juni 2007, 13:09   #76
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 10.341
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MisterXYZ Bekijk bericht
Ja ik weet dat allemaal, want die hele heisa is breed uitgesmeerd geworden in de pers. Dat hebt jij blijkbaar gemist. U was misschien een wereldreis aan het voltooien!! De rechters mogen zelf beslissen zegt u, wat mogen ze zelf beslissen?

Wie dat er rechter word.



Citaat:
In onze particratie is het tot nader order nog altijd zo dat een kandidaat rechter gescreend wordt door de politiek. En als de kandidaat niet aanleunt bij deze of gene politieke strekking dan zal hij NIET aangesteld worden in die functie.

Dan hebben derechters de keuze deze kandidaat te weigeren.


Citaat:
Ik hoef geen bewijzen te leveren, want politieke benoemingen zijn altijd in geweest en blijven nu steeds maar doorgaan weliswaar op een schijnheiliger manier nu omdat er in het verleden veel tegen geprotesteerd werd!!

IK zeg nog steeds dat het onzin is en je zou dus nog steeds bewijs moeten leveren hoor, je slaagt wat uit je botten.


Citaat:
Met andere woorden indien de kandidaat rechter niet past in hun plaatje dan wordt hij wandelen gestuurd, want veronderstel eens dat men een rechter zou benoemen met Vlaams Belang standpunten? Dit is al één reden temeer om die jongens en meisjes te screnen.

EN? Denk je dat er zo geen rechters zijn? Wees toch niet achterlijk, tuurlijk zijn er rechters die VB stemmen, niks mis mee. Rechters zijn gewoon mensen hoor.


Citaat:
De rechters die de VZW’s onterecht berecht hebben waren wel degelijk franstaligen, want Nederlanstalige hadden afgehaakt, al vergeten misschien. In de pers is hierover tot vervelens toe over bericht. Ook het Vlaams Belang heeft dit uitdrukkelijk gezegd!

ONZIN Alledrie de rechters staan op de NEDERLANDSTALIGE ROL, er zijn zelfs GEEN rechters in GENT die op de franstlige rol staan (logisch in hartje vlaanderen)

Dus nogmaals je kraamt onzin uit, ik vraag me dus af waar je dit haalt.


Citaat:
Het Vlaams Belang is na het CD&V de grootste partij in Vlaanderen en als alles normaal verliep in dit land dan was deze democratische partij allang meegenomen in de bestuursmacht.

Voor de 3e keer: onzin, het is nietomda het VB de 2e grootste is dat ze moet meergeren, dankzij hun radicale stanpdunt is het normaal dat ze niet in een regering zitten.


Citaat:
Er gaan inderdaad stemmen op om Groen! Op te nemen in een nog te brouwen regering, dat dit onzin is volgens u, das dan voor uw rekening. Maar ik kan alleen maar vaststellen dat het Vlaams Belang nog niet eens voor een gesprek uitgenodigd wordt, laat staan dat ze hun standpunten mogen op tafel leggen bij de regeringsbesprekingen.

Stemmen van groen ongetwijfeld en er zijn nog GEEN onderhandelingen, dus is het maar normaal dat het VB nog niet is uitgenodigd, dat geld zo voor ALLE partijen.


Citaat:
Das straf zulle, dat u durft te beweren dat een regeringsvorming niets met democratie te maken heeft. Het zou pas democratisch zijn indien men het Vlaams Belang meenam in het bestuur van Vlaanderen!! Temeer omdat die partij bij elke verkiezing vooruitgaat!!

Een regering die een meerderheid heeft is democratisch, of dat met de grootste of kleinste of die die gewonnen heeft maakt NIKS uit .

Het VB gaat trouwens 1 zetel achteruit, dus volgens je eigen logica moeten ze er NIET bijzijn.


Citaat:
Noem mij eens programmapunten die te extreem zouden zijn?

Splitsen van een land? Niet extreem genoeg?Afschaffen avn alle huidige vakbonden? afschaffen euthanasie en abortus,... EN voor je over NVA leutert, het kartel wil een staatshervorming, niet het splitsen.

Citaat:
Dat ze geen compromissen zouden willen sluiten is een grove leugen die u hier onder invloed van haatgevoelens uitbraakt. De top van het Vlaams Belang weet ook wel dat er compromissen zullen moeten gesloten worden bij deelname aan die bestuursmacht. Op de belangrijkste standpunten wil het Vlaams Belang geen compromis, maar is dit ook niet zo bij de andere partijen, want anders verliest de partij(en) z’n geloofwaardigheid en dat moet belet worden.

Nomaal je eigen partij top bij monde van van hecke sprak je tegen 2 weken geleden. NU het zou wel kunnen dat ze sindsdien van gedacht veranderd zijn gebeurd geregeld bij het VB om wat stemmen bij te winnen. Geef dus nog maar eens waar je dit haalt.


Citaat:
Respect moet je verdienen!!!
idd en dat doe je noch het VB
__________________
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."



-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline