Los bericht bekijken
Oud 9 oktober 2017, 19:28   #38
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.989
Standaard

Wat de rechtbank van eerste aanleg in Luik met veel PS Vlaming hatende implantatie rechters beslist is duidelijke door linkse ideologie politieke gestuurd, NON, NON, NON, alles onderuithalen wat deze regering onderneemt tegen illegalen in België en in het bijzonder het Maximiliaanpark om linkse belangen groepen toch maar in het gelijk te stellen.
Francken word in het schietkraam gezet >>>NON, NON, NON, zoals we in Vlaanderen al decennia moeten ervaren bij alles wat door Vlaamse volksvertegenwoordigers voorgesteld of gedaan werd/word!

In het verleden deed decennia lang PS het dictatoriaal in het parlement, Vlaanderen tackelen. Nu zijn het steeds meer de linkse vakbonden die tackelen of belangen groepen die naar de Franstalige rechtbank trekken om een politiek gebeuren te proberen tackelen. kortom als links maar stokken in de wielen kan steken!

Negeert de rechtbank LUIK, NON, NON, NON: dat Francken de illegalen niet kan verplichten om asiel aan te vragen en dat die Illegalen weigeren asiel aan te vragen.

Verwerpt de rechtbank LUIK, NON, NON, NON: dat de kans geboden word om zich te identificeren met de juiste papieren of bij overmacht door verlies van geldige papieren of weigering opgelegd geïdentificeerd worden omdat véél NIET Soedanezen leugenachtig beweren Soedanees te zijn om te kunnen verwijzen naar de horror situatie in Soedan. Om zo via leugen toch asiel te verkrijgen.

Verwerpt de rechtbank LUIK, NON, NON, NON: dat ze terug gestuurd worden naar het land waar ze voor het eerst in Europa en voet aan land zette zoals de Europese wet bepaald.

Francken heeft al meerdere keren duidelijk verklaard in pers en op tv en dat zal zeker in de verdediging gestaan hebben: een illegaal die NIET meewerkt en gans de procedure doorlopen heeft en waarvan uiteindelijk blijkt na grondig onderzoek daadwerkelijk en Soedanees te zijn en in aanmerking komt om terug gestuurd te worden naar Soedan. Zal België die persoon niet terug sturen omdat: ‘niemand mag onderworpen worden aan foltering of onmenselijke of vernederende behandeling’ zal er dus voor die persoon en andere oplossing gekozen zal moeten worden.

Het hof baseerde zich eenzijdig op artikel 3 van het Europees Verdrag van de Rechten van de Mens dat bepaalt dat ‘niemand mag onderworpen worden aan foltering of onmenselijke of vernederende behandeling’.
… folteren in Soedan kan alleen als Soedanezen daad werkelijk terug gestuurd zouden worden naar Soedan!

Dat de rechtbank van eerste aanleg in Luik verwerpt alles wat de regering onderneemt tegen illegalen om Franstalige linkse belangen groep in het gelijk te stellen, wat getuigt van Franstalige linkse dictatuur >>> misschien niet zo bloed dorstig dan deze in Soedan maar zeker EN NIET te verantwoorden politieke manipulatie!!!
De plaats in België waar het minst recht geschied blijkt steeds weer de rechtbank……...
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden