Los bericht bekijken
Oud 12 december 2002, 13:44   #6
Sven_DP
Partijlid
 
Sven_DP's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 november 2002
Berichten: 219
Standaard

Thomas, volkomen gelijk. Niet eenvoudig en al zeker niet met een toetsenbord.

Echter, de ander in zijn 'wijze van zijn' laten gaat maar op in zoverre je een land/streek/natie/volk ook in zijn 'wijze van zijn' laat. Alle 'wijzen van zijn' zijn voor mij gelijkwaardig, maar wanneer er moet gekozen worden tussen de oorsponkelijke 'wijze van zijn' en de nieuwe, dan wil ik, en waarschijnlijk de meerderheid in elk land, dat de 'oorspronkelijke 'wijze van zijn' primeert. Wie dit niet kan aanvaarden heeft mijns inziens een fundamenteel probleem.

En wat betreft verplichten? Ga eens werken in bvb. Saoudi-Arabië, Iran, Koeweit, ... Of je het wil of niet : je zal je daar aanpassen aan en plooien naar ALLE 'geplogenheden' die men je daar oplegt. Ik moet daar geen kerken opnenen, in Trappistenpij en groot kruis rondlopen, eisen dat men zich aanpast aan mij, enz... Maar eigenlijk zou men dit niet eens moeten opleggen, als nieuwkomer of gast, zeker als de gasten definitief blijven, pas je je aan aan het 'gezin' waar je verblijft, 100% Doet je dit trouens niet denken aan faciliteiten en andere rechtvaardigheden????
Sven_DP is offline   Met citaat antwoorden